maandag 30 juni 2014

HUIS TE HUUR........

Laatste update: Vanmorgen is het laatste, van de negen koolmeesjes uitgevlogen nadat hij/zij de nacht in z'n uppie had doorgebracht, dus toch maar besloten om ook uit te vliegen.
Alle 9 eitjes zijn dus uit gekomen en dat is erg bijzonder vlgs mij.
De binnenkant ziet er nu zo uit.
Wat hebben ze de woning schoon achter gelaten en mogen wat mij betreft volgend jaar terug komen, ik mis ze nu al met al dat vrolijke gepiep . Het was geweldig om van zo dichtbij te kunnen volgen.

Fijne dag allemaal en tot mijn volgende(ws laatste voor mijn vakantie) blogbericht,

Lieve gr Hannie
 

4 opmerkingen:

  1. Ze hebben het huisje zeker netjes achtergelaten
    de stilte zal zeker even wennen zijn

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een hoop mondjes om te voeden zeg 9 piepende vogeltjes en allemaal uit gevlogen SUPERrrrrr leuk.
    Fijne vakantie, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat jammer dat ze al weg zijn maar je was een goede moeder voor ze hihkhihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk zeg dat ze allemaal zijn uitgevlogen, erg leuk om alle foto's zo op je blog te zien. Ook nog 2 prachtige borduurkaarten voorbij zien komen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen