donderdag 10 juli 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Wat een wedstrijd weer gisteren en wat jammer dat ze nu uitgeschakeld zijn. Ieder nadeel heb z'n voordeel, kunnen we de wedstrijd in de finale ook niet verliezen en dat had er ook dik ingezeten.

Bovendien kijkt het rustiger, ook wel eens prettig.
Ik wil jullie nog een paar kaarten laten zien met dit warme weer zijn het toch Kerstkaarten geworden.


Alle drie patronen uit HJ 112 met de prachtige plaatjes van PM.

Dit zal mijn laatste blogbericht zijn vóór mijn vakantie.
Ik vertrek als alles goed gaat as Woensdag-ochtend richting Frankrijk, Dordogne, ja in het gebied van de hagel buien en schade van vorig jaar, maar alles is hersteld en hopen het nu niet mee te maken.

Op 13 aug ben ik als het klopt en we geen vertraging hebben weer thuis en verheug me nu al op het Creaspectakel in Kampen op 16 aug.

Wens jullie als je gaat ook een fijne vakantie en de thuisblijvers natuurlijk ook een fijne tijd met veel mooi weer.

Lieve groeten,

Hannie

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaarten Hannie! Je bent maar weer druk geweest met borduren, toppie! Oh leuk! Ik ga ook naar het creapektakel in Kampen met mijn moeder ( http://ellieskaarten.blogspot.nl/ )

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Hannie, supermooi. Geniet van je vakantie, heerlijk eventjes er tussenuit, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny prachtige kerstkaarten. Ik moet nog niet aan de kerst denken, liever nog wat mooi weer. Maar het is wel handig om alvast wat kerstkaarten te hebben. Fijne vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaarten Hannie, die onderste met die kerstboom is super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie,
    Je kerstkaarten zijn weer super, wens je een hele fijne vakantie,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaarten Hannie!
    Ik wens je een hele fijne vakantie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Hannie, mooi borduurwerk.
    Ik wens je een fijne vakantie in Frankrijk, wij zijn alweer 2 weken terug van de côte d'azure. Ga je met de caravan ? Ik wens je heel mooi weer toe, veel zon. Liefs Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerst kaarten Hannie.
    Hele mooie patronen. Mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je alvast een superleuke vakantie toe en geniet van de Dordogne! En je kerstkaartjes zijn alle drie prachtig met mooue chique patroontjes. Xxx en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Hanny
    ik kan u alleen langs deze weg bedanken voor de felicitaties op HJ.
    Maar ik zie dat u een prachtig blog heeft, dus ook voor u felicitaties.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny,
    dank je wel voor de fijne verjaarsdag wensen
    ook ben ik volger geworden
    wat zijn je kerstkaartjes heel mooi
    heb genoten hoor op je blog
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen