dinsdag 30 september 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

HOERA ik kan vandaag mijn 100ste volger verwelkomen  en dat is Sylvia. Hartelijk welkom!!!!
Na bijna 2 jaar bloggen heb ik inmiddels erg leuke ervaringen hier op mijn blog en ben steeds weer blij met jullie lieve en  leuke reacties en geniet ook dagelijks van al het mooi's dat jullie hier laten zien.
Ik wil dat een beetje vieren en vind het leuk om een Candy weg te geven. Wat het is blijft een verrassing, maar dat het leuk is is zeker!!!
En.......je hoeft er niets voor te doen, dwz schrijf een reactie onder dit bericht en over een week( 7 Okt) laat ik mijn echtgenoot uit alle reacties de gelukkige trekken.

Wens jullie een fijne dag verder en omdat ik het niet kan laten ook nog maar een kaartje.
Het is een patroontje van Sjaak van Went en een afbeelding van Marieke uit  Stitsch en Do pakketje 1.

Lieve gr en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie


17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100e volger hoor , doe graag mee met je
    leuke candy die je beschikbaar stelt , je borduurkaart is weer ,
    hartstikke SUPERmooi gemaakt hoor !!

    Fijne avondgroetjss van Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou van harte gefeliciteerd met je 100e volger en hoop dat er nog vele bij komen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je honderd volgers heb en wat leuk dat je bijna 2 jaar een blog hebt. Je hebt heel veel creaties laten zien die ik ook via het hobbyjournaal heb bekeken.
    Ik wil je daarom hartelijk feliciteren en ik hoop nog heel veel mooie creaties van je te zien.
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 100e volger!
    Je kerstkaart ziet er weer tip top uit.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje laat je ons weer zien Hannie.
    gefeliciteerd met je 100 volgers :-)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    gefeliciteerd met de 100 volgers!! Echt te gek!!!
    Enne ik blijf bij je genieten van voornamelijk al je mooie borduurwerken. Gaat altijd veel tijd inzitten. Waardeer het enorm.
    Deze is ook weer prachtig!!!
    Graag doe ik mee met je candy, hou wel van verassingen. ;-) hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 100 volgers, gefeliciteerd Hannie, leuk voor je!!!
    Ook dit is weer een prachtig kaartje.
    By the way, dank je wel voor het meedoen aan de prijsvraag op mijn blog, en nu maar duimen...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met het behalen vor de 100 volgers.
    Op naar de 200.
    Je kaartje is weer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Hannie, het is een mijlpaal, superleuk voor je! En je kaart is ook weer prachtig! Maar we zijn niet anders van je gewend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Hannie je eerste 100 volgers, gefeliciteerd. Ik ben heel blij voor je. En je hebt weer een hele mooie borduurkaart gemaakt vooral die geborduurde swirls zijn heel mooi. Hartelijke groetjes en veel liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie gefeliciteerd. Leuk 100 volgers. Je kaart is weer prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hannie,
    Ik weet ook nog hoe blij ik was met honderd volgers en heb toen ook een Candy weg gegeven, heel gezellig dat jij dit ook ga doen! GA ZO DOOR!!! En ik vind het jheel knap gedaan borduurkaartjes en vooral blijven doen als je er zo van geniet! Maar ik loop er niet zo warm voor, sorry! Dus wanneer komt er weer een prachtige andere kaart, hihi.
    Tot de volgende keer en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag.
    100 volgers al toppie hoor!
    Maar dat is ook niet gek want je maakt prachtige kaarten.
    zo nu ook weer een prachtige kaart.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je 100e blogvolger, fantastisch! Altijd leuk om jouw mooie creaties te bekijken en inspiratie op te doen. Heel lief van je dat je hier een candy aan verbindt, ik doe graag mee met de verloting. Supermooie kaart heb je weer gemaakt! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hannie gefeliciteerd met je 100 volgers. Op naar de tweehonderd meis, je maakt ook onwijs mooie kaarten met passsende borduurgaren en plaatjes.
    Succes met je candy,

    Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hannie,

    Weer prachtig geborduurd.Leuk die candy omdat je 100 volgers hebt. :)

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Hannie
    schattig kaartje in herfstsfeer en gefeliciteerd met je 100 volgers.
    groetjes van Anneke ( hobby journaal )

    BeantwoordenVerwijderen