dinsdag 7 oktober 2014

Goede morgen lieve blogdinnetjes,

Hier ben ik met de uitslag van de candy , ik heb sinds vorige week nl 100 volgers en daarom geef ik deze candy weg
Het is een paperbloc van Amy Desing Maps en een embosmal FloralScreen.

Mijn man heeft vanmorgen een winnaar getrokken,
En de gelukkige winnaar is...................
http://margaskaarten.blogspot.nl/

Marga wil je me even een mailtje sturen met je adres gegevens svp, dan komt de prijs zo spoedig mogelijk jou kant op.

Natuurlijk ook nog een kaartje voor jullie.
Het patroon is van Rie Kuipers uit HD 110, het knipvel van Wekabo en het garen van Mettler.

Wens jullie allemaal een fijne dag vandaag en tot mijn volgende blogbericht,

Lieve groetjes Hannie



15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marga en dankjewel voor deze kans Hannie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geborduurd kaartje, Hannie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Hannie. Het borduurwerk in de hoekjes ziet er heel ingewikkeld uit. Marga van harte gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marga en Hannie bedankt voor deze kans om mee te doen!
    Je borduurkaart is top!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de mooie candy Marga. En Hannie je hebt weer prachtig geborduurd op je kaart, toppie!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Marga met je leuk prijs en je kaartje is weer prachtig geworden Hannie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haa Hannie hier ben ik eindelijk eens... Wat een super mooie geborduurde hoekjes op je kaart! En gefeli met je 100 volgers... Leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie
    Wat een bofferd is Marga, maar het is haar van harte gegund hoor.
    Je hebt ook weer een prachtige kaart geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie, wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt.
    Knap hoor. Lieve groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hannie. Wat een prachtige borduurkaart, Heel leuk plaatje en patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwww gaaf en super leuk dat ik heb gewonnen Hannie. Geef je man maar een dikke knuffel voor het trekken van me lootje. Ik stuur me adres gegevens naar je door,

    Een fijne middag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Marga
    met het winnen van deze prachtige Candy

    Hannie bedankt voor de leuke kans

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Hoi Hannie,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Hannie
    je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt.
    groetjes van Anneke ( lasize )

    BeantwoordenVerwijderen