zondag 19 oktober 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Is het nu voorjaar of Herfst?????Het is toch echt 19 okt., maar met temperaturen dik boven de 20 gr zou je het bijna niet geloven.
Gisteren dan ook heerlijk een dagje in Den Bosch, gewinkeld en heerlijk op terras genoten van Bossche bollen en het overheerlijk Brabantse biertje.
Vandaag gaan we een start maken met het verhuizen en vernieuwen van mijn hobbykamer, een leuke klus die hopelijk in twee weken geklaard is. Ik houd jullie op de hoogte.

Wil jullie vandaag een kaart laten zien gemaakt met een borduurmal van Joy.
Ik heb erg lang gezocht naar deze mal en sinds kort ben ik in het bezit gekomen.
Het designpapier en afbeelding zijn van PM en het garen is van Mettler.

Wens jullie een fijne dag vandaag,

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie de borduurmal is inderdaad prachtig mooie kaart heb je ermee gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die is gaaf die borduurmal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas was het hier bij ons in het noorden meer herfst, maar och, wel lekker handwerkweer!! Je kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mal, Hannie.Je hebt er een mooie kaart meegemaakt.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige borduurkaart Hannie, heel mooi in de ster. Het plaatje past heel mooi erbij!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  6. En vandaag volop herfst haha
    Wat een prachtige kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie Wat is dit een mooie ster op de kaart. Mooie kleuren. Het plaatje past er perfect bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hannie,

    Een prachtige kaart weer!! Maar ik heb een vraagje erover als ik de geborduurde ster bekijk heb je de punt in twee delen geborduurd. Hoe heb je dat gedaan.

    Veel hobbyplezier in je nieuwe ruimte

    warme groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen