zaterdag 15 november 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ik was erg druk de laatste 2 weken en ook mijn hobbykamer moest nog ingeruimd worden. Alles is nu klaar en ik geniet zó van mijn nieuwe hobbykamer.
Ook wil ik jullie attent maken op de challenge die nog loopt op http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ Je kan nog meedoen tot eind van deze maand, ga eens een kijkje nemen en laat je inspireren door de DT-leden.

Je ziet mijn kamer is feestelijk in gebruik genomen!!!

Ook heb ik natuurlijk wel kaartjes gemaakt. oa deze voor een wedstrijd op HJ en hiermee won ik de derde prijs, ben er super blij mee.

de geborduurde kaarten mogen natuurlijk ook niet ontbreken en na het maken van ruim 150 Kerstkaarten was het nu tijd voor andere kaarten.
Patroon van Sjaak van Went uit HJ 116, garen van Mettler en de uiltjes zijn uit de serie Easy 3D Toppers.
Patroon gemaakt door hobbymaatje op HJ , garen is van Mettler en de afbeelding van Marieke.

Wens jullie een super fijn weekend,

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie


11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je kamertje klaar is Hannie,
    En ik kan mij voorstellen dat je na het maken van 150 kerstkaarten wel weer eens wat anders wil maken, heb je er zo veel gemaakt voor de verkoop?
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Anita ik verkoop nooit kaarten ik verstuur ze alleen, véél leuker, toch??

      Verwijderen
  2. Hoi Hannie,

    Gefeliciteerd met de feestelijke opening van je hobbykamer. Je kaartjes zijn heel mooi geworden. Mooi geborduurd en de uiltjes zijn enig.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 hele mooie kaarten! En 150 kerstkaarten jemig! Dat is een hele boel!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er een super hobby kamer uit Hannie. Enneh ...150 kerstkaarten ? Kun jij het woord kerst nog horen of zien ??? LOL
    Je kaartjes van vandaag zien er heel erg leuk uit.
    Hartelijke groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Gaaf hoor nu je hobby kamer !
    En je kaarten zijn ook super mooi ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die feestelijke opening...:-), prachtige kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gevonden! Gefeliciteerd met je mooie kamertje,bofbips!
    Ik zie prachtige kaarten op je blogje,ben meteen volgster geworden zodat ik niets meer mis!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie jij bent al flink geweest 150 kerstkaarten! Je hobbykamer ziet er vrolijk uit met de slingers. Je kaart is weer mooi gemaakt. Lekker vrolijk. Veel plezier in je nieuwe "hok". Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten alle 3 , de onderste lijkt net een groot witte klaver 4. Mooi gemaakt en gefeliciteerd met je prijs van het Hobby Journaal!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen