zaterdag 20 december 2014

Hallo lieve blogdinnetjes,

Over een paar dagen is het Kerst! Wil al mijn volgers héle fijne Kerstdagen wensen en een Voorspoedig, gezond en knutselrijk 2015.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn kaarten en berichtjes van dit jaar en ik hoop dat jullie dat blijven doen in 2015.

Zelf ga ik met de Kerst en oud en nieuw een korte vakantie houden in het prachtige Wenen. Voor ik vertrek wil ik jullie nog 2 kaarten laten zien.

Ik sluit met deze kaarten met patroontjes van Sjaak van Went uit HJ 118 het jaar dan ook af.

Nogmaals héle fijne dagen en graag tot ziens in 2015!!

Lieve groetjes Hannie.





15 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie Wat weer mooie kaarten. IK zit nog in de kerstkaarten. De jouwe is onderweg hoor. Bedankt voor je mooi kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hannie,je kaartjes zijn weer fantastisch mooi,je werkt ook zo netjes! Voor jou ook hele fijne dagen,geniet van je vakantie en natuurlijk blijf ik je blogje bezoeken volgend jaar! Ook jij bedankt voor je trouwe bezoekjes aan mijn blogje. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, Hannie.Mooie kaartjes weer.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten weer! Vooral die met het blauwe vogeltje valt bij mij erg in de smaak. Fijne vakantie en jaarwisseling! groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige borduurkaarten!
    Fijne feestdagen!
    En veel plezier in Wenen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Hannie
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige mooie kaart.
    Mooi borduurwerk en kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie
    Wat een mooie afsluiter van het jaar zijn deze schitterende kaartjes.
    Ik wens je een hele fijne vakantie in Wenen toe, lekker genieten hoor.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes, fijne vakantie in Wenen (prachtige stad...:-))!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Hannie, schitterend borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn plaatjes geworden Hannie, mooi geborduurd,
    Veel plezier in Wenen, geniet ervan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart hoor Hannie !!
    Een creatief 2015 wens ik je toe !!
    Fijne vakantie nog verders in Wenen.

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn op vakantie naar Wenen veel plezier
    en je kaartjes zijn prachtig
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart hoor Hannie en nog de beste wensen voor 2015.
    groetjes van Anneke en ik hoop dat je een fijne tijd in dat prachtige Wenen hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen