zondag 11 januari 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Op de eerste plaats wens ik jullie allemaal een zéér voorspoedig 2015 met véél freubelplezier!!

Tjee wat een weekje, met een opkomend griepje thuis gekomen uit Wenen, waar het trouwens fantastich was!!, geen energie om mijn blog bij te werken.

Vandaag wil ik jullie een paar kaarten laten zien die ik de afgelopen tijd gemaakt heb.

2 opkikker kaarten met een al wat ouder patroon van Sjaak van Went, plaatjes van Yvonne Creations en geborduurd met Mettler garen.

Ook deze kaarten gemaakt met een patroon van Sjaak van Went, uit HD 136, de uil is van Amy Desing en de uiltjes van Marieke. Het garen is weer van Mettler.

Wens jullie allemaal een fijne zondag verder, een goede aankomende week met veel freubelplezier.

Tot mijn volgende blogbericht,

Lieve gr Hannie


15 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je weer hersteld!
    Mooie serie kaarten,sommige heb ik ook gemaakt,we hebben wel dezelfde smaak hannie haha.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt zeg, gaaf !
    En beterschap gewenst !

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Hannie je sjaak van went kaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurtjes!!!
    En stuur je zelf maar snel zo'n opkikker...:-), beterschap!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn stuk voor stuk weer prachtig Hannie. Vooral de bovenste vind ik super! Beterschap. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een werk zeg zoveel kaarten geborduurd, maar wel stuk voor stuk super mooi.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Daar heb je veel werk aan gehad. Beterschap .

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk voel je je nu weer helemaal kiplekker Hannie.
    Je kaarten zijn heel leuk en mooi borduurwerk.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie, je hebt er weer 3 prachtige borduurkaarten bij, super!!
    En wat een geluk dat je in wenen niet al ziek geworden bent. Beterschap hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaarten Hannie
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer ontzettend leuke kaartjes!
    Ben weg van je uiltjes, eigenlijk van alle vier,hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten!! Gefeliciteerd met het winnen van je prijs van de candy bij Gaby!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hannie.
    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Leuk is dat he, dat je inspiratie bij elkaar op doet.
    Ik heb even rondgekeken op jouw blog en zie dat je ook graag borduurt.
    Ook 1 van mijn lievelings technieken.
    Ik heb super mooie kaarten gezien en kom heel graag nog eens bij je kijken.
    Ik ben gelijk maar volger geworden.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie borduurkaarten, leuke patronen ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. stuk voor stuk schitterende kaartjes Hannie, en jij ook een heel fijn en creatief 2015 meis
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen