zondag 15 februari 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Momenteel is op Ons Borduurkaartenblog challenge 16 met het thema wintersport.
Je kunt nog steeds meedoen en een leuke kaart maken met dit thema, de challenge loopt tot eind van deze maand.http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/02/reminder-challenge-16.html#comment-form
Ga eens kijken en laat je inspireren door de kaarten van het DT-team, ik maakte daarvoor deze kaart
Het patroon is van Sjaak van Went uit HD 56 , het plaatje is van Le Suh en het garen van Mettler.

Wens jullie een super fijne zondag,

Tot mijn volgende blogpost, lieve gr Hannie

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Hannie
    Op deze zonnige zondag laat jij ons van je prachtige geborduurde kaart genieten, het is een prachtig patroon, natuurlijk weer zo mooi geborduurd, mooi plaatje ook.
    Fijne zondag
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig winters kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat een leuk patroontje hannie,die ga ik ook eens opzoeken al twijfel ik of ik dat nummer heb. Prachtig kaartje!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hele HD 56 is zó leuk!!!ik maak die patroontjes regelmatig!!
      Gr Hannie

      Verwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Hannie!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Hannie! Die wintersportplaatjes kom je maar weinig tegen, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart zeg, weer prachtig geborduurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie borduurkaart zeg

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen