zondag 8 maart 2015

Goede morgen lieve blogdinnetjes,

Op deze mooie eerste  Lente dag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte voor de Challenge op het HJ bloghttp://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/2015/02/challenge.html
De opdracht is maak een baby creatie, het mag van alles zijn, dus ook deze kaart.
Kaart gemaakt naar een patroon uit HD 35 van Ann Lutoff. Plaatje van Yvonne Creations en garen van Find-It uit de serie Smiles, huggs en kisses.

Wens jullie een hele fijne zonnige dag,

tot mijn volgende blogpost,

Liefs, Hannie

13 opmerkingen:

  1. Prachtige snoezige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlieve kaart hannie,erg mooi gemaakt.
    Fijne zondag. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is borduurrandje op je vrolijke babykaart.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, Hannie.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhh wat een schatje, heel lief, mooie zacte kleurtjes prachtig borduurtje en een mooi lief plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden, Hannie. Leuk gecombineerd met het borduurwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie
    Wat een prachtige kaart.
    Heel erg bedankt voor je mooie kaartje voor mijn verjaardag.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Hannie, prachtig geborduurd en mooi afgewerkt, maar daar ben je een kei in hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie , leuk dat je weer ff langskwam op mijn blog en hahaha nee het trappetje is geen mal . het is een soort bedel die je eigenlijk voor de loom armbanden gebruikt net zoals de andere gereedschapjes op mijn mdf creatie! Voor het artikelnummer eventueel, staat in het blogbericht. Groetjes en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Hannie. Leuk borduurwerk en een lief kaartje. Mooi model.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen