maandag 1 juni 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Het is vandaag 1 juni en gaat de nieuwe challenge van start bij Ons Borduurkaartenblog.http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/06/challenge-20-blauw-met-een-andere-kleur.html#comment-form
De opdracht is maak een borduur kaart met de kleur blauw en een andere kleur. Dat is toch een uitdaging om mee te doen nietwaar. Ga eens kijken bij Ons Borduurkaarten blog en laat je inspireren door de voorbeeldkaarten van mijn mede DT-leden.
Ik maakte deze kaart voor deze challenge.
Wens jullie er veel sukses en plezier mee.

Fijne dag allemaal en tot mijn volgende blogbericht,

Lieve groetjes Hannie

15 opmerkingen:

  1. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geborduurd Hannie, ook het plaatje staat er geweldig leuk bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny
    Prachtig is dit kaartje heel mooi met deze bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtige geborduurde kaart met een mooileuk plaatje!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer mooi Hannie, alles is prachtig op elkaar afgestemd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel mooi geborduurd,Hanny.Leuk afgewerkt met de pearls.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een bjoetie Hanny en mooi afgewerkt meisje.
    alles past mooi bij elkaar.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! En prachtige kleuren en geborduurd
    fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! En prachtige kleuren en geborduurd
    fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een schitterende borduurkaart Hanny!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart geworden en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heyyy Hannie ik kwam er eens een keertje achter dat ik geen posten meer van je kreeg! Ik heb mij maar opnieuw bij je aangemeld sorry sorry sorry . deze kaart is heel mooi en schattig . Fijn weekend en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben onlangs nog bij jou aan geweest vlgs mij :-(.
      Bedankt dat je weer opnieuw aangemeld hebt en voor je compliment!!!
      Fijn weekend,
      Gr Hannie

      Verwijderen