dinsdag 16 juni 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Ook ik heb inmiddels een start gemaakt met de Kerstkaarten.Ik wil jullie er een paar van laten zien.
Dit is een patroontje van Sjaak van Went uit HD 95 en een plaatje uit de nieuwe winter serie van Y C.
Dit is een patroon van Mappie Design en een plaatje van Y C.
Dit patroontje komt uit HD 35 van Ann's Paper Art en ook dit plaatje is uit de nieuwe collectie van Y C.

Wens jullie een super fijne dag verder,

Tot mijn volgende blogbericht,

Lieve gr Hannie


12 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kerstkaarten,Hannie.Mooi geborduurd en superleuke plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooi geborduurde kaartjes. Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed en mooi begin!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hannie
    Wat zie ik hier prachtige geborduurde kerstkaarten, je hebt je best gedaan, ga zo lekker door, kom ik hier weer langs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo gelijk 3!!! Jij komt ff binnen .... hihihihi Prachtig gedaan vooral de 1e met paars en groen ... wat een hele mooie kaartjes Hannie!.

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie,
    Bedankt voor je compliment. Ik zie dat je zelf ook prachtige kaarten maakt. Erg leuk die kaart met die kerstbal. Die nieuwe plaatjes van Yvonne Creations zijn leuk voor de kerst.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Hannie
    je gaat lekker met je kerstkaartjes,
    ik vind ze alle drie erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hannie, ik heb even door je blog gewandeld, mooie kaarten maak je! Met de kerstkaarten kan je niet vroeg genoeg beginnen, die met de geborduurde kerstbal vind ik super.
    Ik ben je ook gaan volgen.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie,
    wat zijn ze mooi je Kerstborduurkaartjes ook je andere creaties bewonderd heel mooi gemaakt allemaal knap werk !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke borduur kerstkaartjes van jouw !!
    Met mooie plaatjes van YC altijd goed .
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen