zondag 5 juli 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Oeps......ik ben 2 dagen te laat met jullie te vertellen dat bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ challenge 21 van start is gegaan, het thema is bloemen Maak een borduurkaart en maak er iets mooi's van met bloemen.
Ga eens kijken bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ en laat je inspireren door mijn mede DT-leden.

Ik maakte voor deze challenge deze kaart
Tevens laat ik jullie weten dat ik binnenkort met vakantie ben en een maandje afwezig ben.
Wens jullie als je ook op vakantie gaat een super fijne vakantie en voor de thuisblijvers met dit mooie weer ook een fijne tijd,

Lieve groetjes Hannie

7 opmerkingen:


  1. Prachtige kaart, mooie kleuren ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie erg mooi deze kaart lekker vrolijk. Geniet van je vakantie groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Hannie. Prachtig geborduurd. Fijne vakantie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geborduurd, past perfect bij je plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Hannie
    ik wilde je een berichtje sturen op hobbyjournaal, maar dat was niet mogelijk.
    dus dan maar hier even vermelden.
    heb je een stop op HJ ingelast?
    ik wilde je bedanken voor je verjaardags wens.
    verder wens ik je een fijne zomer en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met bloemen en borduur ,
    jullie ook een fijne vakantie , doeg Hannie .
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Hannie, een fijne vakantie nog
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen