vrijdag 16 oktober 2015

Hallo lieve blogdinnetjes,

Bedankt voor jullie reacties op mijn hulp vraag!!!!!!De blogs die ik volg zijn weer terug, mede door jullie hulp. Nu de volgers nog terug "toveren "Hoop dat dat ook gaat lukken.

Ook wil ik nog een kaart laten zien die ik maakte als reminder kaart voorhttp://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ Daar is tot eind Okt de Challenge Herfstkaart maken.
Ga er eens kijken en laat je inspireren door de prachtige kaarten van mijn mede DT-leden.

Wens jullie een fijn weekend,

Liefs Hannie

14 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je je volgers en je te volgen blogs weer terug.....
    Had even je hulpvraag gemist, maar zie dat het is goed gekomen.

    Je reminderkaart is pracht, erg mooi geborduurd.
    Klueren en het plaatje passen perfect bij elkaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas heb ik mijn volgers nog niet terug gevonden, jammer...jammer...hoop dat dat ook nog lukt!!
      Fijn weekend,
      Gr Hannie

      Verwijderen
    2. Volgens mij staan ze wat verder naar beneden aan de rechterkant .
      terhoogte van je kaart van 2 september

      Jij ook een fijn weekend.
      Groet Giny

      Verwijderen
    3. Daar staat alleen een plaatje Bless mij online friends.....

      Verwijderen
  2. Mooi herfstkaartje!!!
    Ik kan ook je volgers zien...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty,Hannie
    Ik zie je volgers onder je blogarchief staan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Hannie, hoe kan je nu toch alles kwijt zijn, ik hoop voor jou dat het weer goed komt hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hannie
    Schitterend is je reminder kaartje voor ons borduurblog.
    Wat een vervelende toestanden allemaal, hopelijk komt het snel weer goed......ik heb er ook niet veel kaas van gegeten helaas.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hannie, wat een bjoetie met een schitterend borduurwerk. Een prachtige reminder. En wat een toestand met blogger dat je zoveel kwijt bent. Bij mij is het vorig jaar ook een keertje gebeurd, en manlief moest alle volgers weer 1 voor 1 op mijn favorietenlijst terugzetten. Ik hopp dat het snel verholpen is!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een schitterend mooi kaartje
    en een erg mooi borduurtje erop
    ja suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooi kaartje hannie!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart geworden met mooie kleurtjes Hannie! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hannie. wat is dit een prachtige herfstkaart geworden. Zoals je ziet loop ik nog wat achter. Hopelijk vind je volgers weer terug. Succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen