vrijdag 1 januari 2016

Goede morge lieve blogdinnetjes,

Op de eerste plaats wil ik jullie allen een Voorspoedig , gezond en creatief 2016 wensen!

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar ook een nieuwe challenge bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2016/01/challenge-27-geborduurde-winterkaart.html#comment-form
De opdracht is maak een geborduurde kaart met als thema WINTER. Als ik de voorspellingen moet geloven gaat het nu ook echt winter worden en mocht je inspiratie nodig hebben ga dan eens kijken op het bloghttp://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2016/01/challenge-27-geborduurde-winterkaart.html#comment-form en laat je inspireren door alle mooie kaarten gemaakt door mijn mede DT-leden.

Ik zelf maakte deze kaart.
Wens jullie allen veel sukses en vooral plezier met het maken van de kaart , je kunt meedoen tot het einde van deze maand.

Tot mijn volgende blog bericht,
Lieve groetjes,

Hannie

Wat is mijn nieuwe jaar goed begonnen, ik heb nl de Candy van Dec gewonnen op het blog van Hobby journaal met onderstaande kaart en de prijs is geweldig.
Dit garen past precies bij de kleuren van de Hobbydots, ben er reuze blij mee.


8 opmerkingen:

  1. Wauw Hannie, gefeliciteerd met het winnen van die mooie prijs, daar kan je mooie kaarten mee borduren.
    De kaart voor de nieuwe challenge is ook weer prachtig gemaakt.
    Een mooi creatief 2016
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Hannie.Gefeliciteerd met je mooie prijs. Jij ook een voorspoedig,gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefie en gefeliciteerd met je prijs!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie
    De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!
    Wat een schitterende prijs, gefeliciteerd ermee.
    Je kaartje is zo leuk en lief met dit plaatje.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijk prachtig geborduurd kaartje Hannie,heel mooi gedaan!! En de allebeste wensen met veel gezondheid en creativiteit voor 2016!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en ook een hele leuke prijs ook voor jou de beste wensen voor 2016

    Groetjes leni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Leni. Als ik op jou naam klik kom ik helaas niet bij jou blog, heb je een link????
      Gr Hannie

      Verwijderen
  7. Prachtige winterse kaart geworden en ik wens jou nog een goed, creatief 2016 toe! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen