dinsdag 1 maart 2016

Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag gaan we van start met challenge #29 bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ Lenie was dit keer aan de beurt om het thema te bedenken en heeft gekozen voor een geborduurde mannenkaart. Afwerking, plaatje en patroon is vrij, als de kaart maar geborduurd is.
Ga eens kijken bij  het blog en laat je inspireren door mijn mede DT-leden. Je kunt meedoen tot 31 mrt.

Ik maakte voor deze challenge de volgende kaart.
Wens jullie veel sukses  en plezier met het maken van de kaart

Lieve groetjes en tot mijn volgende blogbericht,

Hannie

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurwerk en heel mooi met het mini coopertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Hannie en prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker héél toevallig dat we een beetje op dezelfde lijn zitten met onze kaarten.
    Jou kaart is dan ook weer een plaatje om te zien Hannie, ook weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig borduurwerk en een stoer plaatje heel erg leuk.
    Verder wil ik je hartelijk bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Hannie!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Hannie!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen