vrijdag 1 april 2016

Hallo lieve blogdinnetjes,

Het is  1 april en dit is geen grap, vandaag gaat de nieuwe challenge van Ons borduurkaartenbloghttp://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ van start. Dit keer was het de beurt aan Cindy om voor jullie een thema te bedenken. Zij wil graag een geborduurde kaart zien voor een huwelijk. De afwerking, patroon e.d. zijn vrij, als de kaart maar voldoet aan het thema en geborduurd is. 

Ik maakte voor deze challenge de volgende kaart

Dit is een patroon van Sjaak van Went nr 049. Het plaatje is van Yvonne Creations en het garen is van Mettler.

Wens jullie veel plezier met het maken van deze kaart voor deze challenge.

Ook wens ik jullie een super fijn en zonnig weekend,

Lieve gr Hannie


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi geborduurd Hannie, mooi plaatje erbij gekozen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Hannie, mooi patroon, prachtig geborduurd en een romantisch plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt en tevens wil ik je herinneren aan mijn prijsvraag, zou je even willen kijken op mijn blog, ik denk een happy uitslag voor jou.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny, wat heb je een prachtige patroon gebruikt. Heel mooi met dit bruidspaartje een heel mooi geheel. Nog bedankt voor de mooie paaskaart ivm met een week vakantie komt het bedanktje nu pas! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie borduurkaart,Hanny.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen